Faktura förklaring
Vi har bytt faktureringssystem i och med det så ändrar även våra fakturor utseende. Vi har därför satt samman en guide för att underlätta för dig som kund.
Begrepp
Artikelnummer: Det nummer som respektive tjänst har i vårt faktureringssystem
Beskrivning: Beskrivningen är kopplat till artikelnumret och förklarar vilken tjänst det avser.
Abonnemang: Den fasta månadsavgiften.
Abonnemang Natt: Den fasta månadsavgiften för samtal under helger samt vardagar mellan kl. 18.00-07.00.
Samtal: Här ser du de samtal som ingår i ditt abonnemang samt de samtal som är utöver det.
Samtalstid: Samtalstiden som överstiger det som är angivet i avtalet.
Samtal Övrig tid: Avser de samtal som kommer in under helger samt vardagar mellan kl.18:00-07:00 som inte ingår i abonnemanget.
Samtalstid Övrig tid: Den överskjutande tiden på samtal som kommer in under helger samt vardagar mellan kl.18:00-07:00, där samtalstiden överstiger det som är angivet i avtalet.
Vanliga frågor
Vart hittar jag vilken period fakturan avser?
Rörliga avgifter avser föregående månad, medan månadsavgiften/abonnemanget betalas i förskott.
Vad har ni för betalningsvillkor?
Betalningsvillkoren för er hittar ni i ert avtals allmänna villkor.
Vart vänder jag mig om jag fortfarande har frågor kring fakturan?
Om du har frågor kring din faktura kontakta oss gärna på följande adress:
- H1: ekonomi.h1@respondagroup.com
- iTell: ekonomi.responda@respondagroup.com
- Call4U: ekonomi.call4u@respondagroup.com
Vart vänder jag vid avtalsfrågor?
Om du har frågor kring ditt avtal kontakta din kontaktperson eller maila till info@respondagroup.se