BANK OCH FÖRSÄKRING
Vi kan bank och finans
De senaste åren det blivit mer fokus på service och kunderna ställer allt högre krav på kontaktfrågor. Där de digitala tjänsterna och möjlighet till självhjälp ses som alltmer självklara av kunderna. Trots att de digitala tjänsterna är allt viktigare så kan de inte helt ersätta den personliga kontakten, i synnerhet inte i tider av osäkerhet. En av de utmaningar som branschen står inför är att kunna erbjuda sömlösa kundupplevelser vid alla kontaktpunkter oavsett om den är kontaktkanal genom en omnikanalslösning. För att kunna göra detta behövs ofta en specialiserad partner, för att optimera och rationalisera kostnaderna.
Certifierade inom försäkringsförmedling
För finanssektor fyller regler en viktig roll och tvingar aktörerna att vara smidiga och flexibla. Att ha en samarbetspartner med expertkompetens och som kan anpassa sig till aktuella förutsättningarna gör att du leva upp till lagkrav och förväntningar.
Vi kan till exempel hjälpa era kunder med:
- Rådgivning kring villkor
- Hjälp till självhjälp
- Hantering av saldon
- Fakturahantering
Med oss får ni:
TILLGÄNGLIGET
Dina kunder får alltid kontakt med din verksamhet och ni missar aldrig affärsmöjligheter och viktiga kontakter.
FLEXIBEL
Besvarar samtalen när ni inte hinner, vid semester, sjukdom eller när ni behöver arbeta ostört.
NÖJDA KUNDER
Att finnas tillgänglig och ge professionell service och ett personligt bemötande ökar kundnöjdheten.