Kund | Partner

Call Center Stockholm

Respondas Callcenter Stockholm

Ett callcenter sköter hanteringen av ett företags telefontrafik. Det kan vara alltifrån ren försäljning till olika typer av supporttjänster. Många företag driver sitt eget call center, medan andra företag lejer bort sitt call center till en extern specialist.

Respondas Call center Stockholm är en extern specialist som tar hand om telefonpassningen och kundtjänst åt företag. Kontoret ligger i moderna lokaler i Danderyd och Eskilstuna och verksamheten har idag 75 anställda.

Utifrån kundens behov tar Respondas Call center Stockholm hand om alltifrån ett företags hela inkommande telefontrafik och kundtjänst, till en mindre del i form av de samtal och bitar som inte hinns med. Eller som en tillfällig partner under intensiva perioder när det uppstår extra behov.

Respondas Callcenter Stockholm använder sig av en avancerad teknisk plattform och har telefonister med lång erfarenhet. Personalen specialutbildas och skräddarsys för kundens verksamhet. Allt för att kunna besvara frågor på ett så detaljerat och kompetent vis som möjligt.

Vi hälper dig vidare

Scroll to Top