Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Faktura förklaring

Vi har bytt faktureringssystem i och med det så ändrar även våra fakturor utseende. Vi har därför satt samman en guide för att underlätta för dig som kund.

Begrepp

Artikelnummer: Det nummer som respektive tjänst har i vårt faktureringssystem

Beskrivning: Beskrivningen är kopplat till artikelnumret och förklarar vilken tjänst det avser.

7229 abonnemang: Den fasta månadsavgiften.

7268 Abonnemang Natt: Den fasta månadsavgiften för samtal under helger samt vardagar mellan kl. 18.00-07.00.

7201D Samtal: Här ser du de samtal som ingår i ditt abonnemang samt de samtal som är utöver det.

7204D Samtalstid: Samtalstiden som överstiger det som är angivet i avtalet.

7201 Samtal Övrig tid: Avser de samtal som kommer in under helger samt vardagar mellan kl.18:00-07:00 som inte ingår i abonnemanget.

7204 Samtalstid Övrig tid: Den överskjutande tiden på samtal som kommer in under helger samt vardagar mellan kl.18:00-07:00, där samtalstiden överstiger det som är angivet i avtalet.

Vanliga frågor

Vart hittar jag vilken period fakturan avser?

Rörliga avgifter avser föregående månad, medan månadsavgiften/abonnemanget betalas i förskott.

Vad har ni för betalningsvillkor?

Betalningsvillkoren för er hittar ni i ert avtals allmänna villkor.

Vart vänder jag mig om jag fortfarande har frågor kring fakturan?

Om du har frågor kring din faktura kontakta oss gärna på följande adress:

Vart vänder jag vid avtalsfrågor?

Om du har frågor kring ditt avtal kontakta din kontaktperson eller maila till info@respondagroup.se 

Rulla till toppen