Kund | Partner

STARKA TILLSAMMANS

Vi mår bra, trivs och har roligt på jobbet!

service with a smile

Engagerade medarbetare

Vår värdegrund bygger på att vara modiga och utveckla verksamheten, ha kundfokus och att vara förebilder för varandra – så skapar vi Ett Responda Group och vi lyckas tack vare våra engagerade medarbetare.

Vi har skapat en glad, öppen och inkluderande arbetsmiljö där alla är delaktiga och strukturerat utvecklar vårt arbete. Vi vill att våra medarbetare ska känna sig starka, trygga och duktiga i sina roller för alla har ett viktigt uppdrag att utföra. Samarbete och arbetsglädje är en förutsättning för det ska helt enkelt vara roligt att gå till jobbet. Vi värnar om hälsa, hållbarhet, förebyggande friskvård och en god arbetsmiljö.

Arbetet inom svars- och kundservice är mångfacetterat och det kräver allt från att lyssna och snabbt förstå den kontaktsökande till att ha empati och passion för service, samt systemkunskap och mersälj.

Kompetensen hos våra medarbetare är nyckeln till den höga kvalitet som genomsyrar hela organisationen. 

Genom att enbart jobba med inkommande samtal har vi skapat ett trivsamt arbetsklimat med en låg personalomsättning. Kompetensen hos våra anställda är nyckeln till den höga kvalitet som genomsyrar hela organisationen. 

Ledning

Scroll to Top