Telefonpassning som säkerställer att inga viktiga samtal missas
Anpassad telefonpassning
Idag är information en valuta i sig och därför ställs allt högre krav på företags kundtjänst och svarsservice. För många företag kan det dock vara svårt att hinna med frågor och inkommande samtal. Genom våra tjänster inom svarsservice och telefonpassning behöver det inte längre vara ett problem. Vi erbjuder möjligheten att helt eller delvis sköta er kundservice och tillsammans hitta en bra nivå på omfattningen av vårt samarbete.
Låt våra specialutbildade medarbetare ta hand om era kunder
För att verkligen kunna kalla oss experter på svarsservice specialutbildas all personal på Responda Group. Våra telefonister har lång erfarenhet och skräddarsys för varje uppdrag. Allt för att kunna sköta er kundservice professionellt och kundanpassat som möjligt.
Telefonpassning till ett flexibelt pris
Vi tar fram en samarbetsmodell baserat på era unika behov. Vi kan erbjuda allt från ett upplägg där vi tar hand om samtliga inkommande samtal, till att vi endast besvarar de samtal ni själva inte hinner med. Allt till ett flexibelt pris. Oavsett vilket typ av samarbete ni väljer så garanterar vi att våra telefonister alltid är självgående och sköter er telefonpassning på bästa möjliga sätt.
Vad ingår i tjänsten?
- Vi tar emot inkommande samtal och svarar med önskad hälsningsfras.
- Vi kopplar samtalen till efterfrågad person. Vi kan givetvis också avisera samtalet så att ni själva kan välja att ta emot det, eller be telefonisten ta ett meddelande.
- Är ni upptagna tar vi meddelanden som omgående skickas till er via e-post och/eller sms.
- Vi gör en effektiv filtrering av samtalen. Vissa ärenden kan hänvisas till er webbplats eller e-post.
- Ni bestämmer själva när samtalen ska besvaras av oss: vid upptaget, efter ett visst antal signaler, efter kontorstid, vid enstaka tillfällen eller hela tiden.
Fördelarna med telefonpassning
Ni missar inga affärsmöjligheter eller andra viktiga samtal.
Ett professionellt bemötande av våra telefonister.
Ökad tillgänglighet och bättre service för era kunder.
Höjd effektivitet. Ni slipper avbrott i arbetet och kan återkomma till de som ringt när det passar er bättre.
Kvalificerad telefonpassning för alla branscher och företag
Vi hjälper både små och stora företag inom en mängd olika branscher. Oavsett om ni är ett tjänsteföretag, en konsultverksamhet eller en stor organisation kan vår telefonpassning effektivisera er kommunikation och kundservice.
Läs mer om hur vi kan hjälpa dig att skapa framtidens servicelösningar.