Responda Group skapar flexibilitet och avlastar Blomsterlandets interna kundservice genom att hantera inkommande frågor via telefon och mail.
"Responda Group är lyhörda, flexibla, lätta att samarbeta med och kommer med egna bra förslag.”
David Smedman, Säljsupport- & kundservicechef Blomsterlandet
Om Blomsterlandet
Blomsterlandet är en svensk kedja med 63 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. De har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård, som buketter, arrangemang och accessoarer till vardag och fest. Utöver sina fysiska butiker så har de även en växande e-handel. Läs mer på www.blomsterlandet.se
Vårt uppdrag tillsammans med Blomsterlandet
Vårat samarbete med Blomsterlandet innebär idag att vi hanterar inkommande volym via telefon från Blomsterlandets kunder, leverantörer, och anställda. Sedan starten så har vårat samarbete fördjupats och Responda Group hanterar idag även kundserviceärenden.
Tillsammans med Blomsterlandets interna Kundservice hanterar Responda Group samtal och mail under öppettiderna vardagar kl. 08.00–17.00 och helger kl 10.00-16.00. Beroende på om det är hög- eller lågsäsong hanterar Responda Group mellan 1 500 till 11 000 samtal och mail per månad.