Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Aktuellt inom kundservice & svarsservice

Här delar vi med oss av vår erfarenhet inom svars- och kundservice samt ger värdefulla tips för hur man lyckas leverera en bra kundupplevelse.

outsourcing - ett lyckat kundmöte
Oktober 2024

Ett bra kundmöte

Ett bra kundmöte är grundstenen för långsiktiga kundrelationer. För att lyckas med detta krävs inte bara ett starkt kundfokus utan också rätt verktyg och strategier.

Läs mer
Digitalisering outsourcing
Augusti 2023

Är digitalisering ett hot mot outsourcing?

Digitalisering kan potentiellt hota traditionell outsourcing, t ex att arbetsuppgifter automatiseras. Genom att automatisera vissa arbetsuppgifter med hjälp av digitala lösningar kan behovet av outsourcing

Läs mer
trygg kundkontakt
Januari 2023

Trygg Kundkontakt 2023

Responda Group får utmärkelsen Trygg Kundkontakt för 9:e året i rad.  Trygg Kundkontakt delas ut årligen  av branschorganisationen Kontakta och är en märkning för etiska kundkontakter

Läs mer
December 2022

Outsourcing av kundservice

Funderar du på att outsourca din kundservice? På Responda Group har vi över 30 års erfarenhet av att leverera kundservice inom olika branscher. Outsourcing av

Läs mer

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen