Dina kunder förtjänar den bästa servicen
Kundservice, kundtjänst, support – kärt barn har många namn. Den gemensamma nämnaren är att det ställs allt högre krav på service. Frågorna är många och blir alltmer komplexa. Enkelhet och engagemang är viktigt och möjligheten att arbeta i olika system är en självklarhet. Kundernas förväntningar gäller allt ifrån att få kontakt i den kanal man själv väljer till att kundservice ska vara tillgänglig med snabba och utförliga svar. Samt en förhoppning kring personlig service. Det kan vara svårt att leva upp till alla krav.
För att göra det enklare för våra kunder så har vi delat upp vår kundservicetjänst i två delar, Kundservice Flex och Kundservice Bas. Kundservice Flex är vår mer omfattande tjänst där vi helt eller delvis kan arbeta som din kundservice utifrån dina behov. Vår teknikplattform gör det möjligt att hantera ärenden i alla kanaler som t.ex. telefon, e-post, chatt, sociala media – i det som kallas omnikanal. Dessutom arbetar vi i de system som är aktuella för dig och din verksamhet. Våra medarbetare specialutbildas för att förstå din verksamhet och uppdraget för att hjälpa dina kunder på bästa sätt.
Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt. Via vår teknikplattform kan du erbjuda dina kunder kundservice i världsklass. Vi är en modern och framåtlutad partner som fattar datadrivna beslut och hjälper dig driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera kundresan.
Med Kundservice Bas så avser vi de kundserviceuppdrag som är mindre omfattande, vi kan till exempel hjälpa er att ta emot och registrera servicebokningar, tidsbokningar, felanmälningar eller intresseanmälningar eller det som ni behöver hjälp med. Läs mer om Kundservice Bas


Stärker ditt varumärke
Stor konkurrensfördel
Kundlojalitet ökar tillväxt
Möjlighet till affärsutveckling
Öka vinst och intäkter
Datadrivna beslut
Stärker ditt varumärke
Stor konkurrensfördel
Kundlojalitet ökar tillväxt
Möjlighet till affärsutveckling
Öka vinst & intäkter
Datadrivna beslut
Vanlig frågor om kundservice
Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt med kunden i fokus. Vi kan göra allt från att ta emot och registrera servicebokningar, tidsbokningar, felanmälningar till att vara er outsourcade kundtjänst beroende på vad ni behöver hjälp med. Vi hjälper er fatta datadrivna beslut och driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera er kundresa.
Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt med kunden i fokus. Vi kan göra allt från att ta emot och registrera servicebokningar, tidsbokningar, felanmälningar till att vara er outsourcade kundtjänst beroende på vad ni behöver hjälp med. Vi hjälper er fatta datadrivna beslut och driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera er kundresa.
Via vår Omni-plattform kan vi hantera alla kanaler som t ex samtal, e-port, chatt, sociala medier. Vi kan dessutom arbeta i de system som är aktuella för dig och din verksamhet. Våra medarbetare specialutbildas för att förstå din verksamhet och uppdraget för att hjälpa dina kunder på bästa sätt.
Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.
Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande. Genom att enbart jobba med inkommande samtal har vi skapat ett trivsamt arbetsklimat med en låg personalomsättning. Kompetensen hos våra anställda är nyckeln till den höga kvalitet som genomsyrar hela organisationen.
Vi kan jobba i alla system som är aktuella för er. Antingen via en integration till vår plattform men vi kan även gå in via t ex en länk.
Det beror på hur omfattande tjänst ni behöver samt hur mycket utbildning och integration som behövs, men i snitt så brukar en det ta cirka 4–6 veckor tills att en kund är i gång. Kontakta oss så berättar vi mer.