Dina kunder förtjänar den bästa servicen
Kundservice, kundtjänst, support – kärt barn har många namn och den gemensamma nämnaren är att det ställs allt högre krav på service. Frågorna är många och blir alltmer komplexa. Enkelhet och engagemang är viktigt och möjligheten att arbeta i olika system är en självklarhet. Kundernas förväntningar gäller allt ifrån att få kontakt i den kanal man själv väljer till att kundservice ska vara tillgänglig med snabba och utförliga svar – samt en förhoppning kring personlig service. Det kan vara svårt att leva upp till alla krav.
Responda Group är specialister inom området och kan helt eller delvis arbeta som din kundservice utifrån dina behov. Vår teknikplattform gör det möjligt att hantera ärenden i alla kanaler såsom t.ex. samtal, e-post, chatt, sociala media – i det som kallas omnikanal. Dessutom arbetar vi i de system som är aktuella för dig och din verksamhet. Våra medarbetare specialutbildas för att förstå din verksamhet och uppdraget för att hjälpa dina kunder på bästa sätt.
Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt och via vår teknikplattform kan du erbjuda dina kunder kundservice i världsklass. Vi är en modern och framåtlutad partner som fattar datadrivna beslut och hjälper dig driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera kundresan.
