Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

KUNDSERVICE

Dina kunder förtjänar den bästa kundupplevelsen

kundservice

Dina kunder förtjänar den bästa servicen

Kundservice, kundtjänst, support – kärt barn har många namn. Den gemensamma nämnaren är att det ställs allt högre krav på service. Frågorna är många och blir alltmer komplexa. Enkelhet och engagemang är viktigt och möjligheten att arbeta i olika system är en självklarhet. Kundernas förväntningar gäller allt ifrån att få kontakt i den kanal man själv väljer till att kundservice ska vara tillgänglig med snabba och utförliga svar. Samt en förhoppning kring personlig service. Det kan vara svårt att leva upp till alla krav.

Vi skapar anpassade kundservicelösningar

För att göra det enklare för våra kunder så har vi delat upp vår kundservicetjänst i flera delar beroende på hur omfattande tjänst ni behöver. Vi anpassar lösningen efter ditt behov där vi helt eller delvis kan arbeta som din kundservice. Vår teknikplattform gör det möjligt att hantera ärenden i alla kanaler som t.ex. telefon, e-post, chatt, sociala media – i det som kallas omnikanal. Dessutom arbetar vi i de system som är aktuella för dig och din verksamhet. Våra medarbetare specialutbildas för att förstå din verksamhet och uppdraget för att hjälpa dina kunder på bästa sätt.

 

Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt. Via vår teknikplattform kan du erbjuda dina kunder kundservice i världsklass. Vi är en modern och framåtlutad partner som fattar datadrivna beslut och hjälper dig driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera kundresan.

Stärker ditt varumärke

stor konkurrensfördel

DYGNET RUNT, ÅRET OM

SVENSKA, ENGELSKA, NOrska, finska & danska

ENGAGERADE MEDARBETARE

Vårt erbjudande inom kundservice

churn

ANTI CHURN

Öka kundlojaliteten och maximera intäkterna med en vinnande strategi.

Läs mer 

back office

BACK OFFICE

Outsourca er back office och få en mer effektiv verksamhet.

Läs mer

felanmälan

FELANMÄLAN

Outsourca er back office och få en mer effektiv verksamhet.

Läs mer

IT support

IT-SUPPORT

Låt dina medarbetare arbeta effektivt utan onödiga avbrott.

Läs mer 

Jour kundservice svarservice

JOUR

Outsourcad jour för svarsservice och kundservice, dygnet runt, året om.

Läs mer

kundundersökningar

KUNDUNDERSÖKNINGAR

Få bättre förståelse för er målgrupp och ökad kundnöjdhet.

Läs mer

sälj och merförsäljning

SÄLJ & MERFÖRSÄLJNING

Vi hjälper er att optimera er försäljning och skapa lönsam merförsäljning.

Läs mer 

Tidsbokning

TIDSBOKNING

Gör det enkelt för dig och dina kunder att göra en bokning eller beställning.

Läs mer

ärendehantering

ÄRENDEHANTERING

Optimera er ärendehantering med vår omfattande lösning.

Läs mer

Så här tycker några av våra kunder

Vanlig frågor om kundservice

Kundservice, kundtjänst, support – kärt barn har många namn. Den gemensamma nämnaren är att det ställs allt högre krav på service. Frågorna är många och som kunden förväntar man sig att få snabba och utförliga svar oavsett vilken kanal de väljer.

Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt med kunden i fokus. Vi kan göra allt från att ta emot och registrera servicebokningar, tidsbokningar, felanmälningar till att vara er outsourcade kundtjänst beroende på vad ni behöver hjälp med. Vi hjälper er fatta datadrivna beslut och driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera er kundresa.

Via vår Omni-plattform kan vi hantera alla kanaler som t ex samtal, e-port, chatt, sociala medier. Vi kan dessutom arbeta i de system som är aktuella för dig och din verksamhet. Våra medarbetare specialutbildas för att förstå din verksamhet och uppdraget för att hjälpa dina kunder på bästa sätt.

Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.

Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande. Genom att enbart jobba med inkommande samtal har vi skapat ett trivsamt arbetsklimat med en låg personalomsättning. Kompetensen hos våra anställda är nyckeln till den höga kvalitet som genomsyrar hela organisationen. 

Vi kan jobba i alla system som är aktuella för er. Antingen via en integration till vår plattform men vi kan även gå in via t ex en länk.

Det beror på hur omfattande tjänst ni behöver samt hur mycket utbildning och integration som behövs, men i snitt så brukar en det ta cirka 4–6 veckor tills att en kund är i gång. Kontakta oss så berättar vi mer.

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen