Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Svarsservice kundcase Blomsterlandet

Blomsterlandet

Responda Group skapar flexibilitet och avlastar Blomsterlandets interna kundservice genom att hantera inkommande frågor via telefon och mail. 

"Responda Group är lyhörda, flexibla, lätta att samarbeta med och kommer med egna bra förslag.”

Om Blomsterlandet

Blomsterlandet är en svensk kedja med 63 butiker från Malmö i syd till Luleå i norr. De har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård, som buketter, arrangemang och accessoarer till vardag och fest. Utöver sina fysiska butiker så har de även en växande e-handel. Läs mer på www.blomsterlandet.se

Vårt uppdrag tillsammans med Blomsterlandet

Vårat samarbete med Blomsterlandet innebär idag att vi hanterar inkommande volym via telefon från Blomsterlandets kunder, leverantörer, och anställda. Sedan starten så har vårat samarbete fördjupats och Responda Group hanterar idag även kundserviceärenden.

Tillsammans med Blomsterlandets interna Kundservice hanterar Responda Group samtal och mail under öppettiderna vardagar kl. 08.00–17.00 och helger kl 10.00-16.00. Beroende på om det är hög- eller lågsäsong hanterar Responda Group mellan 1 500 till 11 000 samtal och mail per månad.

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen