FÖRLAG OCH MEDIA
Vi skapar mervärde för dig inom mediabranschen
Media och förlagsbranschen står inför stora förändringar och en rad utmaningar främst på grund av digitalisering och förändrade konsumtionsvanor. En viktig inkomstkälla förlags- och mediabolag är deras prenumerationstjänster. Därför är det extra viktigt att ha en tillgänglig och effektiv kundservice och medlemsservice för medlemmar i deras kundklubbar som kan hantera allt från prenumerationshantering till merförsäljning och anti-churnaktiviteter.
Vi kan till exempel hjälpa er med:
- Backofficearbete, t ex utskick av tidningar, besvara frågor kring fakturering
- Support av kundklubbar
- Prenumerationshantering
- Merförsäljning och anti-churn aktiviteter
- Ta emot och registrera nya beställningar
- Anti-churn
Fördelar med outsourcad kundservice:
TILLGÄNGLIGET
Dina kunder får alltid kontakt med din verksamhet och ni missar aldrig affärsmöjligheter och viktiga kontakter.
FLEXIBEL
Besvarar samtalen när ni inte hinner, vid semester, sjukdom eller när ni behöver arbeta ostört.
NÖJDA KUNDER
Att finnas tillgänglig och ge professionell service och ett personligt bemötande ökar kundnöjdheten.