Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Välkommen

till Responda Group

Utökade tjänster och fler resurser för dig

Vi är stolta över att iTells svarsservice numera är en del av Responda Group. Detta innebär ännu bättre service och fler resurser för att möta dina behov.

Nedan har vi sammanställt information om oss och vad som händer nu. Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp med något, tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa dig.

Tack för att du är en del av vår resa!

Om Responda Group

Vi en marknadsledande aktör med över 600 medarbetare. Vi har öppet dygnet runt, året om med möjlighet att leverera svarsservice och kundservice på samtliga nordiska språk. Vi har ett brett utbud av produkter och tjänster och kommer att kunna erbjuda dig som kund ännu bättre och mer skräddarsydda lösningar.

För dig som kund innebär detta en rad fördelar. Du kommer kunna ta del av en bredare produktportfölj med skräddarsydda och innovativa lösningar för att på bästa sätt kunna möta dina unika behov och ge dina kunder den bästa möjliga servicen.

 

Vi är glada över möjligheten att fortsätta vår resa tillsammans med dig och vi ser fram emot att erbjuda dig ännu högre kvalitet och bättre service som en del av Responda Group.

Frågor och svar

Förvärvet innebär att iTell blir en del av Responda Group, en ledande aktör inom svars- och kundservice i Norden. Detta kommer att bredda vårt utbud av produkter och tjänster, vilket ger dig som kund tillgång till ännu bättre och mer skräddarsydda lösningar utan att påverka servicenivå, kvalitet eller drift.

Responda Group är en marknadsledande svensk leverantör av svars- och kundservice med fler än 600 medarbetare. De erbjuder kundservice dygnet runt, året om, på samtliga nordiska språk och hanterar årligen över 10 miljoner kundkontakter.

Du får tillgång till en bredare produktportfölj med innovativa och skräddarsydda lösningar för att möta dina unika behov. Dessutom kan du räkna med samma höga standard och tillförlitlighet i de tjänster du redan använder.

Övergången innebär inga förändringar i servicenivå, kvalitet eller drift. Du kommer att fortsätta få samma höga standard på tjänsterna som tidigare.

Övergången kommer att genomföras gemensamt med teamet på iTell för att säkerställa kontinuitet och hög kvalitet. En noggrann och strukturerad integrationsprocess kommer att genomföras för att minimera eventuella störningar och säkerställa att dina behov uppfylls.

iTell-teamet kommer att vara med under övergångsperioden för att säkerställa en smidig övergång och att du känner dig trygg och väl omhändertagen. När väl övergången för dig som kund är genomförd så kommer du också få en ny kontaktperson. Du kommer att bli informerad under hela processen och fram till dess så finns dina gamla kontaktvägar kvar.

Du kommer att ha tillgång till dedikerad support under hela övergångsperioden för att minimera eventuella störningar. Vi finns här för att hjälpa dig med alla frågor eller problem som kan uppstå. Mer information om detta kommer när det närmar sig ett praktiskt övertagande.

Genom att bli en del av Responda Group har vi nu ännu bättre möjligheter att erbjuda skräddarsydda lösningar som är anpassade efter dina specifika behov, vilket förbättrar din kundupplevelse ytterligare. Vi kommer att informera och kontakta dig personligen för att säkerställa att du känner till vilka nya möjligheter som finns i och med övertagandet.

Vi kommer inom kort att kontakta dig för att berätta mer om Responda Group och vår gemensamma vision framåt.

Om du har några frågor eller behöver ytterligare information, tveka inte att kontakta oss. Du når oss enklast på,

ss@respondagroup.com, självklart finns din vanliga kontaktperson tillgänglig en tid framöver.

Ingen förändring kommer att ske, du kommer fortsatt att ett ha avtal med iTell CRM AB, men som numera ägs av Responda Group.

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen