Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Kundcase Werksta

Werksta

- ökar kundnöjdheten och säkerställer en bra kundservice.

Precis som namnet antyder så är Werksta en skadeverkstad som utför skadereparationer. De är specialister på plåt-, lack- och krockskador samt reparationer av stenskott och byte av vindrutor. Werksta grundades i Sverige 2015 och har idag över 80 skadeverkstäder i Norden och reparerar ca 30 000 bilar per år i Sverige. Werksta är skadeverkstadskedjan där de gör sitt bästa för att reparationen av din bil ska hanteras så enkelt som möjligt. Det är av yttersta vikt för Werksta att du kan lämna din bil hos dem utan bekymmer och att du är nöjd med servicen under hela reparationsprocessen.

 

Responda Group är en del av Werkstas kundservice och hjälper Werksta att boka, avboka och boka om deras kunder som till exempel ska göra en besiktning eller en reparation av sin bil. Vi hjälper deras kundservice med så kallad overflow, det vill säga när det är telefonkö, vid semestrar eller när de helt enkelt inte har möjlighet att svara.

 

– Med hjälp av Responda Group så kan vi säkerställa att våra kunder får en bra service med hög kvalitet oavsett hur många samtal som vi får. Vi är mycket måna om vår kundservice och att det ska vara enkelt att boka in en skadebesiktning hos oss. Det känns därför tryggt att vi får hjälp och avlastning av Responda Group samt att vi vet att de ger våra kunder samma höga service som de är vana att få från oss, säger Denice Griberg på Werksta.

 

– Tack vare Responda Group säkerställer vi att vi inte missar några bokningar samt att vi kan se att vår kundnöjdhet har förbättrats. Responda Group levererar en mycket bra service och kommunikationen med de fungerar väldigt bra, berättar Denice.

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen