Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

OFFENTLIG SEKTOR OCH MYNDIGHETER

kundservice offentlig sektor

Vi har flera offentliga uppdrag med höga krav på service och kvalitet

Kravet på tillgänglighet och förväntan på en bra kundservice blir allt högre såväl inom offentlig sektor som inom den privata. Det märks inte mist i kraven på de upphandlingar som görs. Som medborgare eller kommuninvånare förväntar man sig att man får återkoppling på ens ärenden inom en rimlig tid samt att det finns en hög tillgänglighet hos de samhällstjänster som man nyttjar.

Vi hjälper den offentliga sektorn att skapa tillgänglighet och ge service.

I spåren av pandemin så är det tydligt att kraven på service har förändrats och att många fler kontakter sker genom digitala verktyg och supporttjänster än tidigare. Att digitalisering är ett sätt att öka både effektivitet, servicegrad och tillgänglighet är svårt att argumentera emot, men det är viktigt att komma ihåg att den digitala mognadsgraden ser olika ut.

Vi kan till exempel hjälpa er att:

  • Skapa tillgänglighet via utökade öppettider och fler kanaler
  • Avlastning under vid sjukdom och semester samt vid ökade antal ärenden
  • Flexibilitet att snabbt utöka antal resurser
  • Ärendehantering

Med oss får ni:

TILLGÄNGLIGET

Dina kunder får alltid kontakt med din verksamhet och ni missar aldrig affärsmöjligheter och viktiga kontakter.

FLEXIBEL

Besvarar samtalen när ni inte hinner, vid semester, sjukdom eller när ni behöver arbeta ostört.

NÖJDA KUNDER

Att finnas tillgänglig och ge professionell service och ett personligt bemötande ökar kundnöjdheten.

Så här tycker några av våra kunder

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen