Gör din kundservice ännu bättre
Ta del av våra tilläggstjänster inom kundservice för att ta en en kundservice till nästa nivå och skapa framtidens servicelösningar. Våra lösningar är skalbara och flexibla med kundupplevelsen i fokus där vi kan vara en del i er tillväxtresa. Vi erbjuder en rad olika tilläggstjänster och integrationsmöjligheter beroende på vad ni behöver hjälp med. Allt för att era kunder ska få den bästa möjliga kundupplevelsen.
Ett urval av våra tilläggstjänster:


Våra tilläggstjänster
Teamsintegration
Låt din status i Teams informera om din tillgänglighet - enkelt, snabbt och kostnadseffektivt!
AD koppling
Att bemanna intern service som täcker öppettider och all volym är kostsamt och inte en flexibel lösning.
Kalenderkoppling
Förbättra er kundupplevelse. Genom kalenderkoppling kan våra telefonister enkelt se din status och hänvisa rätt.
Visselblåsartjänst
Vi hjälper dig stärka skyddet för visselblåsare och leva upp till lagkravet, tryggt, enkelt och säkert.
Stärker ditt varumärke
Stor konkurrensfördel
Statistikrapporter
Få bättre kolla på dina inkomna samtal.
App
Förbättra er kundupplevelse.
Mina kollegor
Se tillgängligheten på dina medarbetare.
Frågeträd
Med frågeträd hjälper vi dina kunder att komma till rätt person och få bättre service.