Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Växeltjänster

Responda Group är ledande inom växeltjänster och stöttar företag inom en mängd olika branscher, på olika platser, med telefonister på distans. Vi förstår att varje kund är unik och därför skräddarsyr vi våra tjänster efter era specifika önskemål och krav. Oavsett om ni behöver hantering av hela telefonväxeln, eller bara en extra telefonist på distans under intensiva perioder, är vi här för att stötta er. Samtliga av våra medarbetare specialutbildas för att kunna svara på era kunders frågor på ett detaljerat och professionellt sätt.

Våra professionella växeltjänster ger ditt företag den perfekta lösningen för högre tillgänglighet och utmärkt servicegrad. Outsourcing av växeln till oss innebär inte bara kostnadseffektivitet utan också möjligheten att alltid vara tillgänglig för dina kunder.  Med våra erfarna telefonister på distans integrerar vi sömlöst våra system med era, vilket skapar en växelfunktion som låter våra telefonister svara på samtal precis som om de var på plats hos er.

Vårt erbjudande

      • Hantering av hela telefonväxeln eller delar av den, beroende på era behov.
      • Extra stöd under högt tryck och intensiva perioder för att säkerställa att inget samtal missas.
      • Tillfälligt partnerskap för extra hjälp när ni behöver det som mest.
      • Teknisk expertis och pålitlighet.

Varje samtal är en prioritet
Hos oss är varje samtal en prioritet och vi garanterar att alla samtal besvaras i tid. Vi förstår värdet av att varje kundkoppling är korrekt och att ingen kund ska vänta för länge. På Responda Group är vårt mål att ni alltid ska känna er trygga och nöjda.

Sömlös integration med era system
Vi använder oss av en avancerad teknisk plattform som säkert kopplar samtal internt och erbjuder sömlös integration med era befintliga system: 

      • Koppling mot ert hänvisningssystem och kalendersystem för hantering av medarbetarinformation och hänvisningar i realtid.
      • Anslutning till er AD-server för att säkerställa aktuell och korrekt medarbetardata.
      • Connect-server med programvara ansluts till er växelplattform för smidig styrning av samtalsflödet.

Våra växeltjänster inkluderar

Tillgängliga telefonister dygnet runt, året om

Vi besvarar era inkommande samtal och hälsar era kunder välkomna enligt era önskemål.

Vår tjänst är tillgänglig dygnet runt, 365 dagar om året.

Flexibel anpassning av er växel

✓ Er växel kan programmeras så att samtal kopplas vidare till oss vid behov, som vid nattkoppling eller då ni har samtal på kö i er växel.

Effektiv samtalsfiltrering och hantering

✓ Våra telefonister har tillgång till relevant information om era medarbetares hänvisningar och ger snabb och korrekt assistans.

✓ Vi kan filtrera samtal

✓ Vi kan hänvisa ärenden till er hemsida eller ett formulär så att kunder får rätt information.

Varför ska ni välja våra växeltjänster?

      • Ert företag är alltid tillgängligt och ger en professionell service.
      • Ingen affärsmöjlighet eller viktigt samtal går förlorat.
      • Ni kan effektivisera er arbetsdag genom att vi svarar när ni inte kan.
      • Ni blir mer flexibla jämfört med att anställa egen personal eller hyra in personal.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig att skapa framtidens servicelösningar.

Vi hjälper dig gärna

Rulla till toppen