PRIS
Flexibel svarsservice utifrån era behov
Välj det paket som passar er!
Vi har gjort det enkelt för dig att hitta rätt lösning genom att sätta ihop tre olika paket. Oavsett om du bara behöver stöd vid enstaka tillfällen eller en heltäckande telefonistfunktion, finns ett alternativ som matchar ditt behov.
BAS
Passar dig som bara behöver hjälp ibland, när ni själva inte har tid eller möjlighet att svara.
-
Svara, koppla, ta meddelande
-
Statistik Bas
Vi svarar, kopplar och tar meddelande utifrån era instruktioner, så att ni inte missar några viktiga samtal.
Varje månad får ni en standardrapport över hur månaden har gått.
MEDIUM
Passar dig som vill ha en fullskalig telefonistfunktion, precis som om vi satt på plats hos er.
-
Svara, koppla, ta meddelande
-
Statistik Bas
-
Frågeträd
-
Zonsök
-
Sök närmsta
-
Webkatalog
Vi svarar, kopplar och tar meddelande utifrån era instruktioner, så att ni inte missar några viktiga samtal.
Varje månad får ni en standardrapport över hur månaden har gått.
Med Frågeträd får ni en ökad servicegrad då inringaren snabbare får hjälp med sitt ärende.
Med Zonsök får ni en snabbare service och flexiblare hantering, då vi kan hantera ärenden olika beroende på region/område.
Sök Närmsta är en karta som låter oss ge inringaren adress till t.ex. närmsta affär. Allt vi behöver är att veta var inringaren befinner sig så kan vi härleda till korrekt destination.
PREMIUM
Passar dig som har höga krav på tillgänglighet och som vill erbjuda kunderna en heltäckande lösning.
-
Svara, koppla, ta meddelande
-
Statistik Bas
-
Frågeträd
-
Zonsök
-
Sök närmsta
-
Webkatalog
-
Krisberedskap
-
Felanmälan
-
Tidsbokning
Vi svarar, kopplar och tar meddelande utifrån era instruktioner, så att ni inte missar några viktiga samtal.
Varje månad får ni en standardrapport över hur månaden har gått.
Med Frågeträd får ni en ökad servicegrad då inringaren snabbare får hjälp med sitt ärende.
Med Zonsök får ni en snabbare service och flexiblare hantering, då vi kan hantera ärenden olika beroende på region/område.
Sök Närmsta är en karta som låter oss ge inringaren adress till t.ex. närmsta affär. Allt vi behöver är att veta var inringaren befinner sig så kan vi härleda till korrekt destination.
När krisen slår till är tillgängligheten avgörande. Våra utbildade serviceproffs hanterar snabbt och effektivt den ökade mängden kundkontakter.
Vi koordinerar och säkerställer att akuta ärenden hanteras snabbt och effektivt.
Vi gör det enkelt för era kunden att komma i kontakt med er och göra en bokning eller beställning så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.
Ytterligare tilläggstjänster:
Du kan lägga till ytterligare tilläggstjänster oavsett vilket paket som du väljer. Här är några av våra tilläggstjänster:
- AD-Koppling
- Kalenderkoppling
- Teamsintegration
- IVR
- Fler språk
- Tillgänglighet dygnet runt (kväll, helg och natt)
Jämför våra olika paket
För att göra det enklare för er att välja rätt så har vi satt ihop olika paket utifrån vilket behov ni har.
| BAS | MEDIUM | PREMIUM | |
|---|---|---|---|
| Månadsavgift | 795 kr / månad | 2 495 kr / månad | 7 995 kr / månad |
| Samtal som ingår | 0 | 50 | 200 |
| Med samtal avser vi | 45 sekunder | 60 sekunder | 80 sekunder |
| Överskjutande samtal | 12 kr / samtal | 12 kr / samtal | 12 kr / samtal |
| Svara, koppla, ta meddelande | |||
| Statistikrapport Bas | |||
| Frågeträd | |||
| Zonsök | |||
| Webbkatalog | |||
| Krisberedskap | |||
| Kundundersökningar | |||
| Felanmälan | |||
| Tidsbokning |
Vanliga frågor
Det finns flera anledningar till varför man ska använda en extern svarsservice. Med outsourcad svarsservice ökar ni er tillgänglighet och ni missar aldrig några viktiga samtal samtidigt som ni kan fokusera på er kärnverksamhet. Våra utbildade serviceproffs besvarar era inkommande samtal och ger era kunder ett personligt bemötande.
Ni bestämmer själva vad telefonisterna ska svara och hur just era samtal ska hanteras. Om vi ska koppla, ta meddelande eller hjälpa till med något annat. Våra professionella telefonister är vana vid att hantera en stor mängd samtal från många olika kunder.
Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.
Det beror lite på vad ni vill ha hjälp med och hur omfattande tjänst ni vill ha, men vanligtvis så tar det ca 5–10 dagar. Kontakta oss så kan vi göra en mer exakt bedömning utifrån era behov.
Självklart, vi kan svara dygnet runt året om. Beroende på vilket behov ni har.