Kund | Partner

Call Center Stockholm

Ett callcenter Stockholm sköter hanteringen av ett företags telefontrafik. Det kan vara alltifrån ren försäljning till olika typer av supporttjänster. Många företag driver sitt eget callcenter, medan andra företag outsourcar sitt callcenter till en extern specialist.

Responda Groups Callcenter Stockholm

 

Responda Groups Callcenter är en extern specialist som tar hand om telefonpassningen och kundtjänst åt företag. Kontoret ligger i moderna lokaler i Kista, vi har även callcenter i Eskilstuna, Kalix och Haparanda med  totalt ca 250 anställda.

Utifrån kundens behov tar Respondas Call center Stockholm hand om alltifrån ett företags hela inkommande telefontrafik och kundtjänst, till en mindre del i form av de samtal och bitar som inte hinns med. Eller som en tillfällig partner under intensiva perioder när det uppstår extra behov.

Responda Groups Callcenter använder sig av en avancerad teknisk plattform och har telefonister med lång erfarenhet. Personalen specialutbildas och skräddarsys för kundens verksamhet. Allt för att kunna besvara frågor på ett så detaljerat och kompetent vis som möjligt.

Läs mer om hur vi kan hjälpa dig att skapa framtidens servicelösningar.

Vi hjälper dig vidare

Scroll to Top