Kund | Partner

Extern kundtjänst

Ett callcenterföretag administrerar telefontrafik och innefattar alltifrån ren försäljning till olika typer av supporttjänster. Många företag driver sitt eget call center, medan andra företag överlåter uppgiften till specialiserade callcenterföretag.

Låt ett callcenterföretag ta hand om er telefontrafik

Responda är ett specialiserat callcenterföretag och tar hand om telefonpassning och kundtjänst åt företag i en mängd olika branscher och geografisk lokalisering.

Som ett modernt callcenterföretag anpassar Responda sig efter kundens behov och tar hand om precis det som kunden efterfrågar. Vilket innebär individuella lösningar som spänner från ett företags hela inkommande telefontrafik och kundtjänst, till en mindre del i form av de samtal och bitar som inte hinns med. Eller som en tillfällig partner under intensiva perioder när det uppstår extra behov.

Den tekniska plattform som används är väldigt avancerad och alla samtal besvaras snabbt av erfarna telefonister. Personalen specialutbildas och skräddarsys för kundens verksamhet. Allt för att kunna besvara frågor på ett så detaljerat och kompetent vis som möjligt.

Vi hälper dig vidare

Scroll to Top