Våra kunder
Med engagerade medarbetare och en flexibel teknisk plattform levererar vi kvalitativa och värdeskapande upplevelser för våra kunder. Genom att enbart jobba med inkommande samtal har vi skapat ett trivsamt arbetsklimat med en låg personalomsättning. Kompetensen hos våra anställda är nyckeln till den höga kvalitet som genomsyrar hela organisationen.
Vi strävar efter att hitta rätt tjänst och nivå för all våra kunder och målsättningen är att få ta ett så stort ansvar som möjligt. Vi ser våra kunder som kollegor och vill alltid få löpande information om vad som händer hos företaget. Vi tycker att det är så pass viktigt att vi har upprättat en avdelning som enbart arbetar med dessa frågor. Allt för att kunna hålla en hög kvalitet på våra tjänster.
Vår förstklassiga teknikplattform och vårt hjärta, våra handplockade telefonister, hjälper oss att nå vårt mål:
”Att leverera kundanpassade svarsservice”.
Referenser från våra kunder
”Responda hanterar alla inkommande samtal på vårt växelnummer och vi är trygga i att våra kunder får professionell och snabb hjälp”
Formpipe
“Personliga och engagerade medarbetare gör att vi gillar Responda”
Säkra
“Ju mognare en bransch blir, desto mer präglas den av konventioner i arbetssätt och prissättning. Det är därför förnyelse nästan alltid skapas av utbrytare eller nykomlingar som har privilegiet att kunna tänka nytt och fritt. ”Responda besvarar våra samtal professionellt”
Dreamwork
Vi valde Responda för att det är ett hungrigt bolag som tar hand om sin personal väldigt väl vilket syns i våran servicenivå.
Brandson
“Personliga och engagerade medarbetare gör att vi gillar Responda”