Telefonist
Telefonist
Våra 250 telefonister hanterar dagligen över 20 000 kundkontakter – åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Dvs vi är experter på kundservice. Det finns flera anledningar till varför det är smart att leja bort hanteringen av sin telefontrafik. Många av våra kunder har valt Responda Group för att kunna fokusera helhjärtat på sin kärnverksamhet.
Vi använder en avancerad teknisk plattform som på ett felsäkert sätt kopplar samtalen internt och som ser användarens status. Alla samtal besvaras dessutom alltid i tid. Där ligger ett stort värde. En kund som kopplas fel, eller som får vänta för länge, kan vara en förlorad kund. Utifrån era behov kan vi antingen ta hand om alla inkommande samtal till växelnumret eller besvara de samtal som inte hinns med. Den här nivån bestämmer ni själva. Oavsett var ribban läggs kommer Responda Group vara självgående och representera ert företag på ett professionellt och föredömligt vis.
Telefonist på heltid
Här styr vi direkt era samtal på växelnumret till oss. Tillsammans under projekteringen går vi igenom hur ni vill att vi hanterar samtalen och hur och till vem de olika samtalen ska kopplas. Får vi inte svar på sökt person skickas medelande som mail, SMS eller chat. Läs mer under respektive tjänst. Vi hjälper er att välja just den tjänst som passar ert företag!
Telefonist vid behov
Här styr vi era samtal till oss när er telefonist inte är inloggad eller vid kö. Detta gör att ni alltid har en telefonist som är redo och tar de samtalen ni inte själva kan ta.
Seende telefonist
Beroende på vilket telefonisystem ni använder kan vi se om ni sitter upptagna i telefon och om ni är hänvisade på till exempel möte. Till tjänsten Telefonist kan även Kalenderkoppling med fördel användas.