Kundcases
Vi hjälper stora och små företag och organisationer att leverera kundservice i världsklass. Det har gett oss erfarenhet och kunskap inom en mängd olika branscher och marknader, där vi dagligen levererar värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer åt våra uppdragsgivare.
VAFO Sverige
Vi hjälper VAFO Sverige med allt från att vara deras Svarsservice till att utbilda deras kundservice inom ärendehantering i Zendesk (ett ärendehanteringssystem), både för konsumenter
Paulssons Fastigheter
Tillsammans med Paulssons Fastigheter säkerställer vi snabb och effektiv hjälp till hyresgästerna samtidigt som teknikerna får möjlighet att fokusera på sina kärnuppgifter. “Responda Groups felanmälningstjänst
Blomsterlandet
Responda Group skapar flexibilitet och avlastar Blomsterlandets interna kundservice genom att hantera inkommande frågor via telefon och mail. “Responda Group är lyhörda, flexibla, lätta att
Story House Egmont
Outsourcad kundservice med helhetslösning! Kundservice outsourcad hos oss i över 10 år Helhetslösning med firstline support och BackOfficearbete Kundservicemedarbetare med säljkunskap Om Story House Egmont
Trainplanet
Kundservicemedarbetare som tar kundresan hela vägen! Kundservicemedarbetare med säljkunskaper Certifierad kompetens genom våra ISO-certifieringar Agenter som, genom utbildning, har kompetenser inom reseförsäljning Om Trainplanet Plattformen
Kinto Share
Skräddarsydd kundservicelösning Ett helhetskoncept för kundservice med first line support Enorm tillväxt för Kinto där samtalen har femdubblats sedan år 2019 Medarbetare vars arbetsuppgifter är
Bonniers Bokklubb
Skräddarsydd kundservicelösning Kundservice för Sveriges största bokklubb Skräddarsydd chattfunktion H1s första kundservicekund! “Vi på Bonniers har haft vår kundservice, och tillika en hel del administrativt
Vattenfall
– Det blir mer effektivt med outsourcing! Vattenfall är ett europeiskt energiföretag med cirka 19 000 anställda. I mer än 100 år har de elektrifierat
Region Norrbotten
– Ökar tryggheten och tillgänglighen med svarsservice. “Samarbetet har fungerat över förväntan. För det första ger det en trygghet i att befolkningen i regionen alltid