– En enklare, tydligare och mer värdeskapande lösning förberedd att möte morgondagens krav
Responda Group lanserar idag en ny och förbättrad paketering av sin Svarsservice. Med tre tydliga paket blir det enklare för företag och organisationer att välja rätt lösning utifrån sina behov – från ett grundläggande stöd till en heltäckande lösning med möjlighet till högre och mer jämn kvalitet i varje kundkontakt.
Tre nivåer för olika behov
Genom tre definierade Paket; Bas, Medium och Premium, kan varje verksamhet välja en lösning som matchar deras behov, ambitionsnivå och kundlöfte.
- Enklare val: Med tre fasta paket blir det nu lätt att hitta den lösning som passar er bäst. Strukturen gör det tydligt vad som ingår i varje paket, vilket ger trygghet och kontroll.
- Ökad relevans: Paketen är utformade utifrån olika typer av verksamheter – från små företag som bara behöver overflow-hantering, till större organisationer med mer komplexa behov.
- Förutsägbarhet: Fasta paket och tydliga priser skapar transparens och gör det enklare att planera både budget och bemanning.
- Mer värde: De utökade paketen, Medium och Premium, innehåller fler funktioner som stärker servicen och förbättrar kundupplevelsen.
Ett steg mot ännu bättre kundupplevelser
– Den nya paketeringen handlar inte bara om tydlighet – den handlar även om kvalitet, transparens och att framtidssäkra vårt erbjudande. Genom att strukturera våra produkter och tjänster i paket kan vi leverera ännu mer konsekvent service, följa upp kvaliteten bättre och utveckla kundupplevelsen tillsammans med våra kunder, säger Sofia Stridh, CCO på Responda Group.
Ett tydligare kundlöfte
Med den nya paketeringen stärker Responda Group sitt löfte om att vara en långsiktig partner som gör professionell svarsservice både tillgänglig och mätbart effektiv. Den tydliga strukturen gör det lätt att förstå vad man får, vad man betalar – och att känna sig trygg med att kvaliteten alltid står i centrum.
Om Responda Group
Responda Group är en ledande nordisk leverantör av kundkundservice och svarsservice. Genom innovativa lösningar, hög tillgänglighet och fokus på kvalitet hjälper företaget sina kunder att skapa bättre upplevelser i varje kundkontakt.