Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

FELANMÄLAN

Det ska vara enkelt och smidigt att göra en felanmälan

Felanmälan

Vi koordinerar och säkerställer att akuta ärenden hanteras snabbt och effektivt

Vi finns tillgängliga dygnet runt, året om och ser till så att era kontakter inte behöver vänta. Lösningen anpassas utifrån dina behov om ni behöver hjälp dygnet runt eller bara under vissa tider. Felanmälningar registreras i ert system eller via meddelanden och mail och vi gör en bedömning utifrån just era kriterier hur akuta ärenden ska hanteras och när ärenden behöver eskaleras. Vi koordinerar och säkerställer att akuta ärenden hanteras snabbt och effektivt.

Så här enkelt funkar det:

  • Vi svarar på inkommande samtal
  • Vi registrerar ärendet 
  • Vi gör en bedömning av ärendet utifrån era kriterier
  • Vi koordinera akuta ärenden och ringer tekniker eller er jour för att säkerställa att ärenden hanteras enligt era rutiner.
  • Vi kan registrera felanmälningar i ert ärendehanteringssystem.
  • Vi kan bevaka ärenden via t ex web eller applikation direkt i ert system, för att säkerställa att ärenden åtgärdas även på yttertider och helger.

Vad kan du förvänta dig?

TILLGÄNGLIGET

Dina kunder får alltid kontakt med din verksamhet och ni missar aldrig affärsmöjligheter och viktiga kontakter.

FLEXIBEL

Besvarar samtalen när ni inte hinner, vid semester, sjukdom eller när ni behöver arbeta ostört.

NÖJDA KUNDER

Att finnas tillgänglig och ge professionell service och ett personligt bemötande ökar kundnöjdheten.

Så här tycker våra kunder

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen