Vi koordinerar och säkerställer att akuta ärenden hanteras snabbt och effektivt.
Vi hjälper er att finnas tillgänliga dygnet runt året om.
Vi ser till så att era kontakter inte behöver vänta. Lösningen anpassas utifrån dina behov om ni behöver hjälp dygnet runt eller bara under vissa tider. Felanmälningar registreras i ert system eller via meddelanden och mail och vi gör en bedömning utifrån era kriterier hur akuta ärenden ska hanteras och när ärenden behöver eskaleras. Vi koordinerar och säkerställer att akuta ärenden hanteras snabbt och effektivt.
Så här enkelt funkar det:
- Vi svarar på inkommande samtal
- Vi registrerar ärendet
- Vi gör en bedömning av ärendet utifrån era kriterier
- Vi koordinera akuta ärenden och ringer tekniker eller er jour för att säkerställa att ärenden hanteras enligt era rutiner.
- Vi kan registrera felanmälningar i ert ärendehanteringssystem.
- Vi kan bevaka ärenden via t ex web eller applikation direkt i ert system, för att säkerställa att ärenden åtgärdas även på yttertider och helger.