Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Sodexo felanmälan

Sodexo

Vi hjälper Sodexo att hantera felanmälan

Utöver att vi tar emot alla samtal så hjälper vi även Sodexo med att ta emot och registrera inkomna felanmälningar i deras system. Vid akuta ärenden så ringer vi in deras tekniker. 

"För oss på Sodexo är bra service en grundläggande princip. Med Responda Groups hjälp ökar vår tillgänglighet och service gentemot våra kunder. Deras felanmälantjänst möjliggör snabb assistans vid behov, vare sig det gäller att anmäla fel på kylskåp, beställa nya nycklar eller få hjälp med snöröjning. Det är tryggt att veta att alla ärenden hanteras enligt våra etablerade rutiner och att kunden snabbt får återkoppling."

Om Sodexo

Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unikt genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster, FM-tjänster samt de medarbetarförmåner som erbjuds via Pluxee.  Sodexo har verksamhet i 45 länder och erbjuder tjänster till 80 miljoner människor varje dag.

Läs mer om Sodexo

Vårt uppdrag tillsammans med Sodexo

Responda Group tar emot alla inkommande samtal och tar meddelande om mottagaren är upptagen eller inte har möjlighet att svara.

Dessutom assisterar vi Sodexo genom att ta emot inkommande ärenden för fastigheter. När en kund ringer in och behöver hjälp, fyller vi i en mall kopplad till Sodexos felanmälansystem. När mallen är ifylld skapas automatiskt ett ärende i deras system och ett mail skickas enligt rutin.

Ärenden kan variera från att beställa nya nycklar till felanmälningar av kylskåp och ärenden för utomhusmiljöer såsom parker eller snöröjning av vägar. Vi fyller i meddelandemallarna utifrån vad ärendet gäller och vid akut ärende ringer vi även ut och koordinerar tekniker eller jour beroende på vilken tid samtalet inkommer.

Inom Linde Gas, en del av Sodexo, är vårt uppdrag är att hjälpa inringare som har beställt gasoltuber via Linde Gas gasolautomater. Om automaten av någon anledning inte öppnas trots att kunden har beställt en gasoltub, kan vi med hjälp av en extern länk öppna luckan så att kunden får den tub de betalat för.

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen