Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

MICROSOFT TEAMSINTEGRATION

Gör kundupplevelsen och din svarsservice ännu bättre

Microsoft Teams

Låt din status i Teams informera om din tillgänglighet

Använder du Microsoft Teams som ditt interna (och externa) kommunikationsverktyg? Då kan du låta din status i Teams informera om din tillgänglighet – enkelt, snabbt och kostnadseffektivt! Tjänsten synkroniserar din tillgänglighet från Teams så den blir synlig för telefonisterna hos Responda Group. Vi kan snabbt ge korrekt besked till den som söker dig och erbjuda att ta ett meddelande, som du svarar på när det passar dig. Med Microsoft Teams blir din kundupplevelsen och din svarsservice ännu bättre.

Så här tycker våra kunder

”Responda Group har verkligen avlastat våra medarbetare och möjliggör att vi kan fokusera på vår kärnverksamhet, samtidigt som våra kunder får en snabb och professionell service."
VAFO Sverige

Vad kan du förvänta dig?

ENKELT FÖR DIG SOM ANVÄNDARE

Du behöver inte göra något för att alltid vara uppdaterad då status kan hämtas från Teams, Outlook eller växeln.

EFFEKTIVITET

Den mest kostnadseffektiva integrationen då de flesta organisationer redan använder Microsoft Teams idag.

KOM IGÅNG SNABBT

Då integrationen är molnbaserad kan du snabbt komma igång och dra nytta av tjänsten.

Vanliga frågor om Svarsservice

Det finns flera anledningar till varför man ska använda en extern svarsservice. Med outsourcad svarsservice ökar ni er tillgänglighet och ni missar aldrig några viktiga samtal samtidigt som ni kan fokusera på er kärnverksamhet. Våra utbildade serviceproffs besvarar era inkommande samtal och ger era kunder ett personligt bemötande.

Ni bestämmer själva vad telefonisterna ska svara och hur just era samtal ska hanteras. Om vi ska koppla, ta meddelande eller hjälpa till med något annat. Våra professionella telefonister är vana vid att hantera en stor mängd samtal från många olika kunder.

Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.

Det beror lite på vad ni vill ha hjälp med och hur omfattande tjänst ni vill ha, men vanligtvis så tar det ca 5–10 dagar. Kontakta oss så kan vi göra en mer exakt bedömning utifrån era behov.

Telefonpassning och svarsservice är bara två olika benämningar på samma tjänst. Båda betyder att ett externt företag svarar på telefonsamtal som ni själva inte hinner eller kan svara på.

Vi har olika prisupplägg beroende på hur många samtal som ska besvaras samt vad ni vill ha hjälp med. Kontakta oss så eller fyll i formuläret så hjälper vi dig att ta fram ett prisförslag.

Självklart, vi kan svara dygnet runt året om. Beroende på vilket behov ni har.

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppettider 7:00 – 17:00

Rulla till toppen