Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

EFFEKTIV ÄRENDEHANTERING

Få en effektiv ärendehantering

ärendehantering

Få en effektiv ärendehantering

Förenkla och optimera er ärendehantering med vår omfattande lösning som täcker allt från exempelvis ekonomiärenden och fakturahantering till hantering av reklamationer och returer. Med vår process får du full kontroll över din verksamhets ärenden, ökad produktivitet och nöjdare kunder. Vi erbjuder en ärendehanteringsplattform, men kan också arbeta direkt i era befintliga ärendehanteringssystem eller via integrationer.

Det kan till exempel hjälpa er med:

  • Ärenden avseende fakturahantering och leverantörsreskontra. Till exempel frågor rörande fakturor, utskick av fakturor, uppdatering av uppgifter och hantering via externa betalningspartners och plattformar
  • Loggning och uppdatering av ärenden
  • Bokningar som till exempel tidsbokning, ombokning och avbokning
  • Felanmälningar
  • Administration och hantering av back office-uppgifter
  • Hantering av reklamationer och returhantering

Varför välja Responda Group:

  • Minska tidskrävande arbete: Vi avlastar er med effektiv ärendehantering så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.
  • Förbättra kundnöjdheten: Snabbare svar och bättre ärendehantering leder till nöjda kunder.
  • Minska kostnader: Effektivisera din verksamhet och minska onödig administrativ tid.
  • Skalbarhet: Vår lösning är skalbar och anpassningsbar för att möta dina behov när din verksamhet växer.

Kontakta oss idag för att ta reda på hur vår ärendehantering och support kan hjälpa din verksamhet att bli mer effektiv och kundfokuserad. Vi är här för att hjälpa dig att lyckas!

Vad kan du förvänta dig?

EFFEKTIVITET

Vi avlastar er med effektiv ärendehantering så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.

SKALBART

Vår lösning är skalbar och anpassningsbar för att möta dina behov när din verksamhet växer.

NÖJDA KUNDER

Ökad tillgänglighet, enkelt att komma i kontakt och bättre ärendehantering leder till nöjdare kunder.

Så här tycker våra kunder

Vanlig frågor om kundservice

Kundservice, kundtjänst, support – kärt barn har många namn. Den gemensamma nämnaren är att det ställs allt högre krav på service. Frågorna är många och som kunden förväntar man sig att få snabba och utförliga svar oavsett vilken kanal de väljer.

Vi skapar flexibla lösningar som passar din verksamhet och dina behov både på kort och lång sikt med kunden i fokus. Vi kan göra allt från att ta emot och registrera servicebokningar, tidsbokningar, felanmälningar till att vara er outsourcade kundtjänst beroende på vad ni behöver hjälp med. Vi hjälper er fatta datadrivna beslut och driva digitalisering för att fortsätta förenkla och effektivisera er kundresa.

Via vår Omni-plattform kan vi hantera alla kanaler som t ex samtal, e-port, chatt, sociala medier. Vi kan dessutom arbeta i de system som är aktuella för dig och din verksamhet. Våra medarbetare specialutbildas för att förstå din verksamhet och uppdraget för att hjälpa dina kunder på bästa sätt.

Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.

Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande. Genom att enbart jobba med inkommande samtal har vi skapat ett trivsamt arbetsklimat med en låg personalomsättning. Kompetensen hos våra anställda är nyckeln till den höga kvalitet som genomsyrar hela organisationen. 

Vi kan jobba i alla system som är aktuella för er. Antingen via en integration till vår plattform men vi kan även gå in via t ex en länk.

Det beror på hur omfattande tjänst ni behöver samt hur mycket utbildning och integration som behövs, men i snitt så brukar en det ta cirka 4–6 veckor tills att en kund är i gång. Kontakta oss så berättar vi mer.

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen