Back Office support
Outsourca er back office och få en mer effektiv verksamhet.
Använd vår back office-support och effektivisera er verksamhet
Genom att outsourca ditt företags back office-funktion kan du öka er effektivitet. Vi kan hjälpa er att hantera en mängd olika administrativa uppgifter kopplade till back office så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet. Till exempel hantering av returer, byten och beställningar och ansvar för administrativa uppgifter och datahantering.
Vi hjälper er att hantera olika typer av back office-uppgifter
Vi hjälper er att ta hand om administrativa uppgifter så att din organisation kan använda tiden till verksamhetsutveckling. Genom att låta vårt team hantera er administration blir all information organiserad och lättillgänglig när du behöver den. Till exempel inmatning av kunddata, verifiering, analys och hantering av beställningar eller liknande i er databas eller CRM-system. Vi hjälper er med att verifiera produkttillgänglighet, behandla beställningar, generera fakturor och säkerställa korrekt fakturerings- och leveransinformation.
Här är några exempel på vad vi kan hjälpa er med:
- Returer och byten: Vi hanterar returer eller byten med tillhörande eventuella uppdateringar av register, utfärdande av återbetalningar och hantering av returprocessen från början till slut.
- Lagerhantering: Vi håller reda på era lagernivåer, övervakar produkttillgänglighet och informerar berörda avdelningar när varor håller på att ta slut.
- Betalningsärenden: Vi hjälper er att hantera betalningar, inklusive kreditkortstransaktioner, återbetalningar och ser till att betalningsinformationen är korrekt.
- Registerföring och arkivering: Vi upprätthåller organiserade register över era kundinteraktioner, beställningar, returer och annan relevant information.
- E-posthantering: Vi svarar på e-postmeddelanden, brev eller annan skriftlig kommunikation från kunder enligt era processer och tonalitet, och ser till att ärenden hanteras i tid.
- Övervakning och engagemang på sociala medier: Vi hanterar interaktioner på era sociala medieplattformar, svarar på kommentarer och meddelanden och tar frågor vidare efter behov.
- Underhåll av dokumentation och kunskapsbas: Vi uppdaterar eller skapar supportartiklar, publicerar vanliga frågor och annan information för att hjälpa kunder att hitta lösningar på egen hand via er hemsida.