Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

SMART SELF-SERVICE

Effektivisera er kundservice utan att tumma på kvaliteten

Smart self service

Skalbar och flexibel lösning – anpassas efter er och era kunders behov

Smart Self-service gör det möjligt för era kunder att själva lösa sina ärenden direkt via telefon – oavsett dag eller tid på dygnet. Allt från fakturafrågor till beställningar och tidsbokningar hanteras snabbt och enkelt, utan att kompromissa på service eller kvaliteten.

Så här enkelt fungerar det:

När kunden ringer in möts de av en smart, guidande självbetjäningslösning s.k. IVR. Lösningen är utformad för att följa era rutiner och säkerställer att varje ärende hanteras korrekt. Det minskar samtalsvolymen och ger ökad kontroll, färre fel samt en jämnare kvalitet.

Vad kan du förvänta dig?

ÖKAD TILLGÄNGLIGET

Service 24/7, även utanför kontorstid

MINSKAD SAMTALSVOLYM

Avlasta kundservice och sänk kostnader.

HÖGRE KVALITET

Högre kvalitet i varje kontakt – varje ärende följer samma logik, inga variationer

Så här tycker våra kunder

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen