Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Testa vår svarsservice

Erbjudande svarsservice

Låt våra utbildade serviceproffs ta hand om dina samtal när du inte kan svara. Vi bemöter dina kunder professionellt och med omsorg – och meddelar dig direkt via e-post eller SMS. Oavsett om du behöver en tillfällig lösning eller en långsiktig tjänst, är vår svarsservice skräddarsydd efter dina behov – året om, dygnet runt om så önskas.

Erbjudandet:

  • Prova på i 3 månader från 290 kr/månad
  • 15 samtal per månad ingår
  • Ingen uppstartskostnad
  • Du missar inga viktiga samtal

Erbjudandet gäller för nya svarsservicekunder som tecknar ett avtal senast 31 mars 2025. Efter provperioden förlängs abonnemanget automatiskt med 12 månader om det inte sägs upp senast 14 dagar innan provperiodens slut. Extra användare? Ingen fara! En tilläggsavgift på 95 kr per användare tillkommer. Ett samtal är max 60 sekunder överskjutande tid debiteras med 0,40 kr/sekund.

KUNDANPASSADE LÖSNINGAR

INGA MISSADE SAMTAL

DYGNET RUNT, ÅRET OM

SVENSKA, ENGELSKA, NOrska, finska & danska

ENGAGERADE MEDARBETARE

Så här tycker våra kunder

”Responda Group har verkligen avlastat våra medarbetare och möjliggör att vi kan fokusera på vår kärnverksamhet, samtidigt som våra kunder får en snabb och professionell service."
VAFO Sverige

Vinster med svarsservice

Ökar tillgängligheten
Ökad kostnadseffektivt
Ökad effektivitet
Ökad kundnöjdhet

Vanliga frågor om svarsservice

Det finns flera anledningar till varför man ska använda en extern svarsservice. Med outsourcad svarsservice ökar ni er tillgänglighet och ni missar aldrig några viktiga samtal samtidigt som ni kan fokusera på er kärnverksamhet. Våra utbildade serviceproffs besvarar era inkommande samtal och ger era kunder ett personligt bemötande.

Ni bestämmer själva vad telefonisterna ska svara och hur just era samtal ska hanteras. Om vi ska koppla, ta meddelande eller hjälpa till med något annat. Våra professionella telefonister är vana vid att hantera en stor mängd samtal från många olika kunder.

Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.

Det beror lite på vad ni vill ha hjälp med och hur omfattande tjänst ni vill ha, men vanligtvis så tar det ca 5–10 dagar. Kontakta oss så kan vi göra en mer exakt bedömning utifrån era behov.

Telefonpassning och svarsservice är bara två olika benämningar på samma tjänst. Båda betyder att ett externt företag svarar på telefonsamtal som ni själva inte hinner eller kan svara på.

Vi har olika prisupplägg beroende på hur många samtal som ska besvaras samt vad ni vill ha hjälp med. Kontakta oss så eller fyll i formuläret så hjälper vi dig att ta fram ett prisförslag.

Självklart, vi kan svara dygnet runt året om. Beroende på vilket behov ni har.

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen