SMART SELF-SERVICE
Effektivisera er kundservice utan att tumma på kvaliteten

Skalbar och flexibel lösning – anpassas efter er och era kunders behov
Smart Self-service gör det möjligt för era kunder att själva lösa sina ärenden direkt via telefon – oavsett dag eller tid på dygnet. Allt från fakturafrågor till beställningar och tidsbokningar hanteras snabbt och enkelt, utan att kompromissa på service eller kvaliteten.
Så här enkelt fungerar det:
När kunden ringer in möts de av en smart, guidande självbetjäningslösning s.k. IVR. Lösningen är utformad för att följa era rutiner och säkerställer att varje ärende hanteras korrekt. Det minskar samtalsvolymen och ger ökad kontroll, färre fel samt en jämnare kvalitet.
Vad kan du förvänta dig?
ÖKAD TILLGÄNGLIGET
Service 24/7, även utanför kontorstid
MINSKAD SAMTALSVOLYM
Avlasta kundservice och sänk kostnader.
HÖGRE KVALITET
Högre kvalitet i varje kontakt – varje ärende följer samma logik, inga variationer