5 tips – öka merförsäljningen i kundtjänst
Det finns en mängd olika sätt som en kundtjänstavdelning kan arbeta med merförsäljning och anti churn utan att kunden känner att de blir påtvingade ett
Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!
Det finns en mängd olika sätt som en kundtjänstavdelning kan arbeta med merförsäljning och anti churn utan att kunden känner att de blir påtvingade ett
Vi hjälper VAFO Sverige med allt från att vara deras Svarsservice till att utbilda deras kundservice inom ärendehantering i Zendesk (ett ärendehanteringssystem), både för konsumenter
Svenskt Kvalitetsindex (SKI) publicerade nyligen Sverigekollen 2023, en rapport som ger en överblick över kundbeteenden under det gångna året. I en värld präglad av kris
Outsourcing av IT support har blivit allt vanligare och många överväger att outsourca sin IT support helt eller delvis för att optimera kostnader, öka flexibilitet
Tillsammans med Paulssons Fastigheter säkerställer vi snabb och effektiv hjälp till hyresgästerna samtidigt som teknikerna får möjlighet att fokusera på sina kärnuppgifter. “Responda Groups felanmälningstjänst
Att få kundklagomål är oundvikliga inom alla företag. Men istället för att bara betrakta dem som problem att lösa, betraktar smarta företag klagomål som värdefull
Generellt så ser vi flera trender som påverkar hur företag hanterar sina verksamhetsprocesser och hur och vad företag väljer att outsourca. En central trend som
Kundservicemedarbetare som tar kundresan hela vägen! Kundservicemedarbetare med säljkunskaper Certifierad kompetens genom våra ISO-certifieringar Agenter som, genom utbildning, har kompetenser inom reseförsäljning Om Trainplanet Plattformen
Responda Group: 556754-1395
Kalix Tele24 AB: 556420-8006
Personlig Svarsservice AB: 556940-5466