Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

KUNDERSÖKNINGAR OCH KUNDINSIKTER

Få bättre förståelse för er målgrupp och ökad kundnöjdhet

Vi kan hjälpa er med kundundersökningar och kundinsikter som hjälper er att få en djupare förståelse för era kunder och förbättra era affärsbeslut. Vi mäter genom NPS (Net Promoter Score), CES (Customer Effort Score), NKI (Nöjd-Kund-Index) eller det måttet som ni föredrar för att mäta er kundnöjdhet.

Här är några av de vanligaste måtten för att mäta kundnöjdhet:

  • Net Promoter Score (NPS): Med NPS kan du mäta kundlojalitet och kundnöjdhet. Genom måttet kan du upptäcka ditt företags mest hängivna kunder och potentiella marknadsambassadörer men också dra nytta av insikter som kommer att stärka kundlojaliteten och lyfta er varumärkesupplevelse.
  • Customer Effort Score (CES): Med CES bedömer man kundupplevelsen genom att mäta den ansträngning kunder behöver lägga ner för att nå dit de vill. När du identifierar områden där ditt företag kan minska deras ansträngning kan du också förbättra er kundnöjdhet.
  • Kundnöjdhet (NKI eller Nöjd-Kund-Index): Med hjälp av NKI-undersökningar kan du mäta och analysera den övergripande kundnöjdheten. På så vis får du konkreta rekommendationer för att förbättra kundupplevelsen och stärka ditt företags framgångsfaktorer.
  • Talanalys (Speech Analytics): Genom att använda talanalys, eller Speech Analytics, där AI analyserar samtalen som kommer in till kundservice identifieras mönster och trender. Talanalys ger er värdefulla insikter från verbal kommunikation som kan användas för att förbättra er kundservice och produktutveckling.

Med våra mångsidiga tjänster kan du ta din verksamhet till nya höjder genom att förstå och engagera dina kunder på ett djupare och mer effektivt sätt. Tack vare avancerade statistiska metoder och datamodellering kan vi hjälpa er att utvinna värdefulla insikter från era kunddata som hjälper er fatta datadrivna beslut som kommer att stärka er affärsstrategi och öka er effektivitet.

Exempel på system som vi arbetar i:

  • Sinch
  • Capturi
  • Netigate

Varför ska ni ta hjälp med kundsinsikter?

DATADRIVNA BESLUT

Våra tjänster ger er konkreta data och rekommendationer som hjälper er att fatta beslut baserat på fakta.

ERFARENHET

Genom att förstå era kunders behov och önskemål kan ni öka kundnöjdheten och därmed kundlojaliteten.

NÖJDA KUNDER

Ökad tillgänglighet, enkelt att komma i kontakt och bättre ärendehantering leder till nöjdare kunder.

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen