Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

VISSELBLÅSARTJÄNST

Vi hjälper dig leva upp till lagkravet, tryggt och säkert

visselblåsare

Vi hjälper dig stärka skyddet för Visselblåsare​

Vi på Responda Group är experter på att skapa skräddarsydda rapporteringsvägar som passar perfekt för din organisation. Vår lösning är snabb och enkel att implementera och kan erbjudas dygnet runt, 365 dagar om året. Vi prioriterar integritet och informationssäkerhet och ser till att visselblåsarens skydd är absolut. Genom anonymisering och kryptering av informationen ser vi till att meddelandet endast är tillgängligt för dess avsedda mottagare.

Sätt igång med oss redan idag och försäkra dig om att du är fullt följer Visselblåsarlagen samtidigt som du stärker förtroendet hos dina medarbetare och visselblåsare.

Vilka fördelar har lösningen för er?

  1. Fullständig efterlevnad: Genom att använda vår lösning kan ni vara säkra på att ni fullt ut efterlever Visselblåsarlagen.
  2. Förtroende och trygghet: Er organisation kommer att utstråla förtroende och trygghet, vilket är avgörande för att skapa en sund arbetsmiljö.
  3. Anpassat för er: Vi skräddarsyr lösningen efter era unika behov och kan erbjudas dygnet runt, året om.
  4. Snabb och enkel implementering: Vår lösning är snabb och enkel att implementera.

Vad kan du förvänta dig?

TILLGÄNGLIGHET

Din verksamhet kan erbjuda möjligheten att rapportera ett ärende dygnet runt, året runt. Responda Groups specialister sätter upp tjänsten så som ni önskar och behöver.

SEKRETESS

Tjänsten omfattas av både sekretess och informations-säkerhet. Informationen anonymiseras och överföringen krypteras och meddelandet är bara tillgängligt för avsedd mottagare

INTEGRITET

Meddelandet skickas till mottagaren och kan efter det inte längre nås eller spåras. Din verksamhet bestämmer om personens kontaktuppgifter ska anonymiseras eller ej.

Så här tycker våra kunder

”Responda Group har verkligen avlastat våra medarbetare och möjliggör att vi kan fokusera på vår kärnverksamhet, samtidigt som våra kunder får en snabb och professionell service."
VAFO Sverige

Vanliga frågor om Svarsservice

Det finns flera anledningar till varför man ska använda en extern svarsservice. Med outsourcad svarsservice ökar ni er tillgänglighet och ni missar aldrig några viktiga samtal samtidigt som ni kan fokusera på er kärnverksamhet. Våra utbildade serviceproffs besvarar era inkommande samtal och ger era kunder ett personligt bemötande.

Ni bestämmer själva vad telefonisterna ska svara och hur just era samtal ska hanteras. Om vi ska koppla, ta meddelande eller hjälpa till med något annat. Våra professionella telefonister är vana vid att hantera en stor mängd samtal från många olika kunder.

Genom integration till vår plattform ser våra telefonister användarens status och hur samtalen ska hanteras. Alla våra medarbetare får en grundlig serviceutbildning och verifieras löpande i kvalitet, engagemang och hantering för att fortsätta utvecklas. Har du ingen växel eller använder en molnbaserad växel kan du fortfarande bli avlastad genom att styra och vidarekoppla samtal till oss.

Det beror lite på vad ni vill ha hjälp med och hur omfattande tjänst ni vill ha, men vanligtvis så tar det ca 5–10 dagar. Kontakta oss så kan vi göra en mer exakt bedömning utifrån era behov.

Telefonpassning och svarsservice är bara två olika benämningar på samma tjänst. Båda betyder att ett externt företag svarar på telefonsamtal som ni själva inte hinner eller kan svara på.

Vi har olika prisupplägg beroende på hur många samtal som ska besvaras samt vad ni vill ha hjälp med. Kontakta oss så eller fyll i formuläret så hjälper vi dig att ta fram ett prisförslag.

Självklart, vi kan svara dygnet runt året om. Beroende på vilket behov ni har.

Kontakta oss

010-184 00 00

Öppettider 7:00 – 17:00

Rulla till toppen