Kund | Partner

Outsourca kundtjänst

I dagens affärsklimat är det vanligt att outsourca kundtjänst. Vilket kort och gott innebär att man betalar ett externt företag för att sköta sin kundtjänst.

Vill man outsourca kundtjänst är det viktigt att välja med omsorg bland alla aktörer på marknaden. Man måste kunna representera sin kunds företag på ett professionellt och representativt sätt. Många aktörer brister på just den här punkten.

Outsourca kundtjänst till Responda

Responda är en leverantör av professionell svarstjänst åt företag. Allt ifrån ansvar för kundtjänst och växeltelefoni till tillfällig telefonpassning. Våra proffsiga telefonister levererar med ett 100%-igt fokus och stort engagemang för varje klient. För oss  är det en självklarhet att specialutbilda personalen för varje specifik klient. Allt för att kunna ge ett så trovärdigt kundbemötande som möjligt.

Vid sidan av kompetent personal använder Responda en avancerad teknisk plattform. Alla samtal besvaras snabbt och kösystem och interkoppling hanteras med liten risk för tekniskt strul.

Låter det här intressant? Fyll i formuläret och låt oss tillsammans diskutera hur det kan bli lönsamt för Er att outsourca kundtjänst.

Vi hälper dig vidare

Scroll to Top