Trender och förändringar som formar branschen
När vi blickar framåt mot 2025 ser vi en kundservicebransch i snabb transformation, driven av teknologisk innovation, förändrade kundbeteenden och ett växande fokus på effektivitet
Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!
När vi blickar framåt mot 2025 ser vi en kundservicebransch i snabb transformation, driven av teknologisk innovation, förändrade kundbeteenden och ett växande fokus på effektivitet
2024 har varit ett betydelsefullt år för Responda Group, med framgångsrika initiativ som förstärkt bolagets ställning som ledande aktör inom kundservice och svarsservice i Norden.
För att era outsourcade BPO-samarbeten ska bli framgångsrika så har vi sammanställt några avgörande faktorer: 1. En kunnig och engagerad implementationsledare: Sätter tempot för projektet.
Responda Group, en ledande aktör inom outsourcad kundservice, öppnar ett nytt produktionskontor i Ebbepark, Linköping. Kontoret, som beräknas invigas i början av januari, förväntas initialt
Vill du skapa en framgångsrik kundservicestrategi som stärker ditt företags relationer och driver lönsam tillväxt? Vår guide ger dig värdefulla insikter och konkreta tips för
Responda Group, tidigare mest känt för sin svarsservice, har nått en ny milstolpe: företagets kundservice har nu vuxit sig större än svarsservicen när det gäller
Ett bra kundmöte är grundstenen för långsiktiga kundrelationer. För att lyckas med detta krävs inte bara ett starkt kundfokus utan också rätt verktyg och strategier.
Att outsourca sin kundservice kan vara en effektiv strategi för att förbättra verksamhetens effektivitet och kundnöjdhet, men det finns vanliga misstag som företag ofta gör.
Responda Group, en ledande aktör inom kundservice och svarsservice, är glada att tillkännage att företaget har passerat en betydande milstolpe med över två miljoner besvarade
Funderar ni på att upphandla en kundservicelösning? Det finns mycket att tänka på när du ska kravställa inför en upphandling. Vi på Responda Group har
Responda Group: 556754-1395
Kalix Tele24 AB: 556420-8006
H1 Communication
AB: 556730-0610
Call4U Solution Center AB: 556659-6101
K2C in Sweden AB: 556781-2267