Vad krävs för att lyckas med digitalisering?
För att lyckas med digitalisering krävs en välplanerad och strategiskt genomförd process som involverar flera viktiga faktorer. Där den viktigaste är att ha kunden i
Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!
För att lyckas med digitalisering krävs en välplanerad och strategiskt genomförd process som involverar flera viktiga faktorer. Där den viktigaste är att ha kunden i
Konsumentverkets senaste kartläggning* visar att brister i kundservicen är ett stort problem för konsumenter. Framförallt så är det tillgängligheten som brister hos många bolag. Av
Företag som fokuserar på att göra sin kundservice värdeskapande skapar också en kultur där medarbetarna känner sig delaktiga och värdefulla, de ser också sin roll
Det första steget i att förbättra kundupplevelsen och hantera dess många komponenter är att jämföra de aspekter av kundupplevelsen som betyder mest. Ett bra sätt
Responda Group, en ledande leverantör av svars- och kundservice, har avtalat om att förvärva H1 Communication (”H1”), ett nordiskt BPO-företag med en imponerande kundbas och
Att sammanfatta skillnaden mellan kundservice och kundupplevelse är enkelt: kundservice är en enskild händelse inom kundresan, dvs när kunden vill få support och kontakt, medan
Det pratas mycket om CX just nu, men vad är det och vad innebär det? Vi bad Responda Groups Kundserviceexpert, Christine Sivertsson berätta mer om
Historiskt sett har begreppet kundupplevelse enbart setts som kontaktcentrets ansvar, men idag förstår allt fler vikten av att kundupplevelsen är en integrerad del av hela
– Det blir mer effektivt med outsourcing! Vattenfall är ett europeiskt energiföretag med cirka 19 000 anställda. I mer än 100 år har de elektrifierat
– Ökar tryggheten och tillgänglighen med svarsservice. “Samarbetet har fungerat över förväntan. För det första ger det en trygghet i att befolkningen i regionen alltid
Responda Group: 556754-1395
Kalix Tele24 AB: 556420-8006
Personlig Svarsservice AB: 556940-5466