Kalix Tele24 och Personlig Svarsservice är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

IT-SUPPORT

Få en optimal IT-support

Med vår support kan du dina medarbetare kan arbeta effektivt utan onödiga avbrott.

Säkerställ att ditt företag har den bästa IT-supporten med vår omfattande lösning som täcker allt från Helpdesk till SPOC (Single Point Of Contact). Med vår support kan du vara säker på att din verksamhet alltid är tillgänglig och att dina medarbetare kan arbeta effektivt utan onödiga avbrott.

DYGNET RUNT

Vi finns tillgängliga dygnet runt året om.

ERFARENHET

Vi har erfarna agenter som besitter bred kunskap och kan ta itu med allt från enklare frågor till mer komplexa tekniska problem.

NÖJDA KUNDER

Ökad kundtillfredsställelse genom förbättrad servicenivå och snabbare problemhantering.

Vi kan erbjuda er support genom:

Helpdesk

Vår Helpdesk är alltid redo att hjälpa till när dina medarbetare står inför IT-utmaningar. Vårt team finns tillgängligt dygnet runt för att lösa alla IT-relaterade frågor och problem som kan uppstå. Vi har erfarna tekniker som besitter bred kunskap och kan ta itu med allt från enklare frågor till mer komplexa tekniska problem.

För att minimera avbrott i er verksamhet erbjuder vi även fjärrsupport där vi ofta kan lösa problem direkt och spara värdefull tid åt er.

Produktsupport

När det gäller produktsupport behöver du inte oroa dig för att behöva hantera komplexa frågor själv. Vårt team består av specialutbildade experter och kan hjälpa till att lösa utmaningar kopplade till en mängd olika IT-lösningar och programvaror. Om ni upplever IT-problem så är våra tekniker snabbt behjälpliga för att minimera avbrott.

Vi ser också till att din programvara alltid är uppdaterad och säker vilket minskar risken för säkerhetsproblem.

First Line och Second Line Support

Vi kan hjälpa till både som First Line Support eller Second Line Support. Det innebär att vi både erbjuder snabba svar, men också mer djupgående teknisk support, allt anpassat efter ditt behov. Oavsett om du är en start-up, eller ett stort företag, är vår support skalbar och anpassningsbar för att möta dina specifika önskemål och krav.  

NoC (Network Operations Center)

Vårt Network Operations Center (NoC) finns tillgängligt dygnet runt, året om för att övervaka din nätverksinfrastruktur. De identifierar och löser problem innan de hinner påverka din verksamhet och utför proaktivt underhåll för att optimera nätverkets prestanda.

Vi prioriterar också säkerheten i ditt nätverk och ser till att det är skyddat mot hot och intrång. Vid minsta misstanke vidtar vi omedelbara åtgärder för att säkerställa din trygghet.

SPOC (Single Point of Contact)

Med vår Single Point of Contact (SPOC)-lösning har du en enda kontakt för alla dina behov kopplade till IT-support. Vi samordnar support från olika områden för att hitta smidiga lösningar på dina IT-problem. Dessutom erbjuder vi detaljerade rapporter om din IT-support så att du alltid har full transparens i ditt företags IT-prestanda. Vi är här för att göra din IT-upplevelse smidig och problemfri.

Kontakta oss för att få veta mer om hur vi kan hjälpa din verksamhet. Vi är här för att ge dig den bästa IT-supporten för en smidig och produktiv verksamhet.

 

Kontakta oss

010 - 184 00 00

Öppet dygnet runt

Rulla till toppen