
Vattenfall
– Det blir mer effektivt med outsourcing! Vattenfall är ett europeiskt energiföretag med cirka 19 000 anställda. I mer än 100 år har de elektrifierat
Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!
– Det blir mer effektivt med outsourcing! Vattenfall är ett europeiskt energiföretag med cirka 19 000 anställda. I mer än 100 år har de elektrifierat
– Ökar tryggheten och tillgänglighen med svarsservice. “Samarbetet har fungerat över förväntan. För det första ger det en trygghet i att befolkningen i regionen alltid
AHT (Average Handling Time) har länge varit ett viktigt verktyg för kontaktcenter för att mäta hanteringstiden för uppdraget, ärendetypen och individen, men har måttet spelat
Responda Group är en ledande svensk leverantör av kundservice, de meddelade idag att de avtalat om att förvärva Personlig svarsservice AB och stärker därmed sitt
Responda Group, en ledande svensk leverantör av kundservice till små- och medelstora företag har idag skrivit ett avtal med IK Partners (“IK”) IK Small Cap
Under en lågkonjunktur är det många som tittar på hur de kan skära ner på kostnaderna och få mer flexibla lösningar. Att outsourca de funktioner
Responda Group får utmärkelsen Trygg Kundkontakt för 9:e året i rad. Trygg Kundkontakt delas ut årligen av branschorganisationen Kontakta och är en märkning för etiska kundkontakter
Det vi nog alla kan konstatera är att vi är inne i en turbulent tid med stigande elpriser, ökad inflation och ett oroligt världsläge. Under
Kundbemötandet ska upplevas på samma sätt oavsett om du träffar personen live eller om det sker via telefon eller digitalt via chatt eller mail. För
Responda Group är ett ledande nordiskt kundserviceföretag med huvudsäte i Sverige. Våra 650 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter. Med engagerade människor och en flexibel teknisk plattform levererar Responda Group kvalitativa och värdeskapande upplevelser och stärkta relationer åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Genom att vara en innovativ och långsiktig partner med fokus på digitalisering skapar vi framtidens effektiva kundservicelösningar.
Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 350 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå, Ronneby, Helsingborg, Linköping samt Halden i Norge.