Kalix Tele24, Personlig Svarsservice, Call4U, K2C och H1 Communication är numera en del av Responda Group. Välkommen till oss!

Archive

Sodexo felanmälan
kundcase

Sodexo

Vi hjälper Sodexo att hantera felanmälan Utöver att vi tar emot alla samtal så hjälper vi även Sodexo med att ta emot och registrera inkomna

Läs mer
Blomsterlandet
kundcase

Blomsterlandet

Responda Group skapar flexibilitet och avlastar Blomsterlandets interna kundservice genom att hantera inkommande frågor via telefon och mail.  ”Responda Group är lyhörda, flexibla, lätta att

Läs mer
story house egmont
kundcase

Story House Egmont

Outsourcad kundservice med helhetslösning! Kundservice outsourcad hos oss i över 10 år Helhetslösning med firstline support och BackOfficearbete Kundservicemedarbetare med säljkunskap Om Story House Egmont

Läs mer
Trainplanet kundservice
kundcase

Trainplanet

Kundservicemedarbetare som tar kundresan hela vägen! Kundservicemedarbetare med säljkunskaper Certifierad kompetens genom våra ISO-certifieringar Agenter som, genom utbildning, har kompetenser inom reseförsäljning Om Trainplanet Plattformen

Läs mer
Kundservice Kundcase Profundo
kundcase

Profundo

Tillsammans med Profundo utvecklar vi service för givarorganisationer! Bidrar till en helhetslösning för medlems- och insamlingsmarknaden Erfarenhet av att arbeta i olika CRM system Agenter

Läs mer
Kundservice Kundcase Kinto share
kundcase

Kinto Share

Skräddarsydd kundservicelösning Ett helhetskoncept för kundservice med first line support Enorm tillväxt för Kinto där samtalen har femdubblats sedan år 2019 Medarbetare vars arbetsuppgifter är

Läs mer
Bonniers Bokklubb
kundcase

Bonniers Bokklubb

Skräddarsydd kundservicelösning Kundservice för Sveriges största bokklubb Skräddarsydd chattfunktion H1s första kundservicekund! “Vi på Bonniers har haft vår kundservice, och tillika en hel del administrativt

Läs mer
Rulla till toppen